سوله های سبک

اطلاعاتی در خصوص صنعت سوله سازی و سوله های سبک

سوله های سبک

اطلاعاتی در خصوص صنعت سوله سازی و سوله های سبک

  • ۰
  • ۰

عوامل موثر در قیمت سوله : قیمت نهایی یک سوله می تواند تحت تاثیر عواملی متغیر باشد , این عوامل می توانند تا حد زیادی بر قیمت سازه موثر باشند و قیمت را افزایش و یا کاهش دهند . عوامل موثر در قیمت سوله می تواند موارد زیر باشد :

کارخانه ساخت سوله

اصولاًکارخانه های سوله سازی به صورت حرفه ای برای هر قسمت از فرایند تولید و ساخت سوله همچون پرسنل مجزا از مکان و سالنهای مجزا استفاده می نماید یعنی فرایند برشکاری- مونتاژ- تکمیل جوشکاری- رنگ و دپوی قطعات هر کدام و بعضاً مشترک نیاز به محوطه و سالن مجزا می باشد که این موضوع باعث افزایش کیفیت و سرعت می گردد.

یک کارخانه ساخت سوله خوب همچون رستوران خوب است که همیشه پر از مشتریست یعنی جهت انتخاب یک سوله ساز خوب اول باید از کارخانه و محل ساخت سوله بازدید به عمل آید و اگر هر یک از سالنهای تولید و مونتاژ- جوش و رنگ دارای قطعات در حال اجرا بود هم می توان کیفیت هر یک از مراحل ساخت سوله را بررسی نمود و هم میزان وجود مشتری را که البته علی الرغم رکود شدید بازار جهان سوله افتخار دارد در تمامی فصول سال در حال ساخت سوله به تمامی نقاط ایران و کشورهای همسایه می باشد.

عوامل موثر در قیمت سوله

یکی از موارد مهم در فرایندساخت سوله استفاده از ماشین آلات و ابزارآلات پیشرفته و کافی است که در این زمینه جهان سوله دارای:

  • سالن شماره ۱ : دارای ۲ دستگاه جرثقیل سقفی-۱ دستگاه گیوتین ۶ متری ۲۵ میل بر-۱ دستگاه گیوتین ۳ متری ۲۵ میل بر – ۱ دستگاه اتوماتیک مونتاژ سوله – ۲ دستگاه پانچ هفت کاره – ۱ دستگاه پرس هیدرولیک ۴۰۰ تن و چندین دستگاه جوش اینورتو و روغنی و رکتی فایر و شاسی قطعه زنی و تکمیل می باشد.
  • سالن شماره ۲: دارای ۱ دستگاه واکن برقی حمل قطعات – پمپ باد -۲ دستگاه جرثقیل سقفی – ۷ دستگاه جوش CO2 – اره برقی- باسکول – ۱ شاسی ساخت لینک و ۱ شاسی ساخت جرثقیل سقفی می باشد.
  • سالن شماره ۳ :دارای ۱ دستگاه واگن برقی حمل قطعات – ۲ دستگاه جرثقیل سقفی- شاسی و ابزار آلات سند بلاست و رنگ – دستگاه ایرلس پمپ باد –باسکول می باشد
  • سالن شماره ۴: دارای ۲ دستگاه جرثقیل سقفی- دستگاه اتوماتیک برش خاموت و میل گرد- پانچ ۷ کاره – دستگاه رولینگ و رزوه – دریل مکین می باشد.
  • سالن شماره ۵: محوطه دپو دارای ۱ جرثقیل سقفی- جرثقیل نصب بر کامیون ۱۰ تن و ۵ تن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی