سوله های سبک

اطلاعاتی در خصوص صنعت سوله سازی و سوله های سبک

سوله های سبک

اطلاعاتی در خصوص صنعت سوله سازی و سوله های سبک

  • ۰
  • ۰

قیمت سوله

قیمت سوله : یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باعث ایجاد گرایش به ساختن انواع سوله ها شده است، موضوع قیمت سوله می باشد چرا که به طور کلی هزینه ی تمام شده یرای ساخت انواع سوله در قیاس با ساختمان سازی و سازه های دیگر مقرون به صرفه می باشد.

 

قیمت سوله

چندی از عوامل مختلف می توانند در میزان قیمت سوله تاثیر گذار باشند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نوع زمین احداث سوله:

زمین ، نوع خاک و تراکم آن و حتی شمال- جنوبی- شرقی یا غربی بودن آن و حنی طول زمین به دلیل اثر گذاری بر فرآیند خاک برداری و میزان خاک ریزی متناسب با ابعاد سوله و نیز موارد مشابه می تواند عامل مهمی برای تغییر میزان قیمت سوله باشند.

میزان تراکم خاک:

تراکم و سفتی و سستی خاکی که قرار است سوله در آن بنا نهاده شود، یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سوله می باشد. چرا که در مکان هایی که دارای خاک سست می باشند برای استحام بخشی و انسجام بیشتر سوله ها، باید فندانسیون هایی در ابعاد بسشتر و نیز آلموتور بندی های قوی تری را برای آن ها به کار برد. در زمین هایی که دارای تراکم کم خاک می باشند به وسیله ی ماشین آلات مختلف خاک ریزی انجام شده و تراکم آن را به میزان استاندارد می رسانند که این موارد هر کدام در قیمت سوله تاثیر گذار خواهند بود.

وزن سوله از عوامل تاثیر گذار در قیمت سوله:

سوله ها بنا به نوع کاربری و استفاده ی گوناگونی که دارند در ابعاد و وزن های متفاوتی ساخته می شوند که قاعدتا قیمت آن ها را متغیر خواهد کرد. به عنوان مثال در مناطق گرمسیری که احتمالا بارش برف کم تر می باشد می توان سوله هایی با سقف های سبک تر به نسبت مناطق سردسیر که سقف سوله متناسب با تحمل بارهای مختلف برف ساخته می شود، احداث کرد و از این طریق میزان قیمت آن ها را کاهش داد.

سوله سبک خرپایی |قیمت سوله سبک | سوله سبک خرپایی|


نظرات (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی