معایب سوله دست دوم

سوله نو برگشت هزینه بهتری دارد مثلا اگر شما بعدازمدتی خواستید طرحتان را عوض کنید یا تغییرات در شکل سازه انجام دهید  یا سازه را به نقطه گیری انتقال دهید براحتی تمام این کارها انجام خواهدگرفت و یا اگر قصد فروش سازه رو داشتید با۱۵ درصد پایین تر از قیمت خریدمشتری خواهید داشت .

در سالن های دسته دوم معمولا از ورق   s52 و یا ورق های غیر قابل استفاده لوله های گاز و تانکرهای اسقاطی ساخته می شود و عده ای با این ورقها اقدام به تولید سوله نموده و با نام سوله دست دوم به فروش می رسانند.در هنگام خرید سوله دست دوم حتما و حتما محل نصب قبلی سازه ، تصاویر نصب شده سازه ، و دفترچه محاسبات آن را کنترل نمایید.

در سالن های دست دوم مبلغ هزینه حمل و پیچ و مهره و نصب به عهده خریدار سوله بوده و تحویل درب کارخانه می باشدکه ابتدا تمام خریداران قیمت ارائه شده را با کارخانه ساخت سالن های نو مقایسه می نمایند و دچار اشتباه در پرداخت هزینه می شوند .در صورتی که کارخانجات سازنده نو قیمت ارائه شده با نصب و پیچ و مهره و تحویل سازه می باشد.

از دیگر معایب سوله دست دوم این است که در فروش سوله دست دوم فروشنده مسئولیتی در خصوص نصب و مسائل فنی سوله ندارد.

در سوله دست دوم گاها به صورت متری سالن به فروش می رسد و مقدار وزنی آن  از سالن های ساخت کارخانجات تولید سوله به صورت نو کمتر می باشد و آهن به صورت کیلوئی به فروش نمی رسد بلکه به صورت متری قیمت داده میشود.حتما دقت کرده و وزن سازه را کنترل نمایید